Mūsų tikslas, kad visi klientai būtų patenkinti įsigytomis prekėmis. Tikslus prekės aprašymas leis nesunkiai išsirinkti labiausiai tinkantį rūbelį, įvertinti jo sudėtį ir kokybę, tačiau jeigu taip nutiko, kad vis tik prekė netiko, mes mielu noru jį pakeisime ar priimsime atgal.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis

Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekes, Pirkėjas apie tai turi pranešti Pardavėjui raštu. Prekes reikia išsiųsti Lietuvos paštu arba OMNIVA (OMNIVA Vilniaus VC SIGMA paštomatas, +37065501840), kartu su prekės įsigijimo dokumentu, kurį gavote pristatymo metu bei užpildytą ir pasirašytą PRAŠYMĄ GRĄŽINTI PINIGUS/PAKEISTI PREKES, kurį rasite mūsų el.parduotuvėje, skyrelyje "Prekių grąžinimas/keitimas". Gavus ir įvertinus prekes, Jums pageidaujant per 14 keturiolika dienų grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą arba pakeisime prekę kita.

Keičiant rūbelį, jeigu kaina skiriasi, primokate skirtumą arba mes grąžiname dalį pinigų. Siuntimo išlaidas mums atgal apsimoka pats klientas, naują prekę pristatysime pagal standartinius įkainius nurodytus skyriuje "Prekių pristatymas", todėl atidžiai paskaitykite prekės aprašymą, jeigu kilo klausimų rašykite mums. Jei pirkimo metu pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekių grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus. Jeigu grąžinate prekę, pirktą akcijos metu, Jums grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos).

Jei gavote brokuotą prekę arba per klaidą atsiuntėme ne jūsų pageidaujamą dydį ar modelį, prekes pakeisime.  Nekokybiškas prekes keičiame arba grąžiname pinigus, visas siuntimo išlaidas tokiu atveju apmoka Pardavėjas. Apie brokuotą prekę informuokite raštu su nuotraukomis.

PASTABAPinigai grąžinami yra tik už prekes, visas siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės. Pinigus grąžinsime po prekės gavimo atgal, nes galima grąžinti tik naujas prekes, su etiketėmis, tik įvertinę prekės būklę ir nustatę kad ji nauja ir nesugadinta grąžinsime Jums pinigus.

Negrąžinamos/nekeičiamos prekės

DĖMESIO: prekės pagal Jūsų individualu užsakymą nėra grąžinamos ar keičiamos, atsakingi tik už prekės pristatymą. Moteriški/vyriški apatiniai drabužiai, apatiniai marškiniai, maudymosi kostiumėliai, maudymosi drabužiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės, naktiniai marškiniai, pižamos, liemenėlės, juosmenys, korsetai, apatinis trikotažas, bodžiai ir panašūs gaminiai yra netinkami grąžinti ar keisti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių pagal 6.22810 straipsnį.


Grįžti į viršų